.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رجایی مدیرکل تعاون روستایی گلستان شد

طی حکمی از سوی سیدنظام‎الدین سجادی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محمدتقی رجائی به سمت مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: مهمترین وظیفه ما در سازمان تعاون روستایی حمایت، هدایت، نظارت و کنترل است.

محمدتقی رجائی اظهار داشت: برای اینکه جایگاه بخش کشاورزی به سمت تولید مناسب رهنمون شود و تعاونی‎های بخش کشاورزی به عرصه اقتصادی ارتقا یابند نیازمند تلاشی مضاعف در این برهه هستیم.

وی به فلسفه وجودی شبکه تعاونی‎ها اشاره کرد و بیان داشت: باید دغدغه‎های اجرایی تولید از کشاورز و تولیدکننده گرفته شود تا آنها بدون مشغله مسیر اصلی خود را بیابند. 

مدیرکل تعاون روستایی گلستان تصریح کرد: تمرکز اتحادیه‎های شهرستانی، استانی و شرکت‎های تعاونی باید منطبق بر تولید باشد و یکی از راه‎های استقلال کشور بر پایه رونق و پایداری بخش کشاورزی است.

رجائی با بیان اینکه استان گلستان به عنوان قطب کشاورزی محسوب می‎شود تأکید کرد: تولید در عرصه کشاورزی بسیار با اهمیت تلقی می‎شود چرا که با تغذیه و خوراک مردم گره خورده است لذا این وظیفه خطیر رسالت تعاونی‎ها را سنگین می‎کند.

وی حمایت هدفمند در بخش کشاورزی را اولویتی مهم خواند و یادآور شد: توجه به همه ابعاد مسئولیتی با یک سازوکار دقیق محقق می‎شود و در تعاون روستایی در تمام بخش‎های فنی، بازرگانی، نظارتی و سایر بخش‎ها بنا است تا از همه ظرفیت و توانمندی‎ها استفاده شود تا با شتاب بیشتری بر محور پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.

مدیرکل تعاون روستایی گلستان ابراز داشت: تعاون روستایی و شبکه تعاونی‎ها به عنوان یک سازمان و تشکیلاتی منسجم هستند که در راستای یک هدف گام برمی‎دارند لذا انسجام و یکپارچگی اصولی‎ترین زنجیره در انجام فعالیت‎ها محسوب می‎شود.

رجائی نظم در هر فعالیتی را از الزامات هر سازمان و تشکیلاتی بیان کرد و متذکر شد: توجه به این مقوله، مسیرهای دشوار را هموار و رسیدن به مقصد را تسهیل می‎کند لذا اگر نظم و برنامه‎ریزی در کارها وجود نداشته باشد آرمان و مطلوب دست‎نیافتنی است.

مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان متولد سال 1343 و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی است.

در کارنامه وی بیش از 26 سال سابقه کار اجرایی و مدیریتی دیده می‎شود از سوابق مدیریتی وی می‎توان به مدیریت حراست سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و مشاور و مسئول هماهنگی امور استان‎های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اشاره کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.